Vecka 38+6

I morgon går vi in i gravvecka 40. Sista veckan (förhoppningsvis). I dag var det åter kontroll hos BM och hjärtslagen var bra, BM trodde, av storleken på min mage att döma, att bebisen inte skulle väga över 4 kilo. Vi får väl se??? Jag har börjat få kniviga värkar nere i magen, det är precis som att magen föser bebisen neråt för jag känner hur det "åker neråt", att andningen blir lättare en liten stund, sedan sticker det till som knivar neråt och sedan går det över. Så där kan det stå och "slå" ett par gånger på kvällen och varje gång blir jag lika uppfylld: GÅ HÅL NU DÅ HINNA!!!! Men sen slutar det och jag vaknar på morgonen efter, ff tjock och gravid.... Haha, ett enda väntande detta på något man inte har en aning om när det ska ske...

Just nu är det lite vila som gäller, Vilhelm tittar på tv och har fått lite kex och ett par godisbitar (tjyvstart på fredagsmyyyyys) och snart ska vi åka till huset och se när de vi köper av tömmer poolen så vi vet hur det går till!

Tjenix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0