Välkommen till min blogg!

Hej!

Här kommer jag, en snart 2-barnsmamma, att blogga om livet som småbarnförälder och allt annat mellan himmel och jord. Många av mina vänner har egna bloggar så tja, varför inte??
I familjen finns Vilhelm, snart 3 år och min sambo Christian. 2 skrikande undulater som lystrar till namnen Sesjufine och George finns oxå. Och så jag då, och lillkrypet i magen! Till vardags jobbar jag som reporter på ena dagstidningen här i stan. Men just nu är jag mammaledig och väntar på ankomsten!


Kommentarer
Postat av: malin

Hej hej, kikar in... skoj o välkommen till bloggvärlden....

Kram Malin (1638)

2009-09-22 @ 21:36:03
URL: http://metrobloggen.se/skotteblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0