Magen förbereder sig!

En vecka och fem dagar till BF: Jo tack, det märks!!! Magen är hård som sten, bebisen kickar hemskt hårt ibland och jag har....får.... gå på toa oftare än någonsin!!!! Läste att kroppen förbereder sig genom att "tömma" tarmen (så vackert uttryckt!) men att behöva vakna mitt i natten av att magen håller på och explodera och behöva springa upp för att hinna till toan, nja, så himla bråttom är det väl inte?? Hur som haver är det väl bara att stå ut, och jag får väl tänka positivt att det snart är dags för förlossning!
Nu ska jag se på de ensamma mammorna. Även om jag inte riktigt gillar den där blonda. Hon är lite too much for me!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0