Försök till att få igång det hela!

På torsdag (en dag före BF) ska jag testa fot-zon-terapi med inriktning att försöka få igång förlossningen! Min massör kan lite av det där och skulle sedan vi sågs förra veckan konsultera sin lärare i Danmark för mer utförlig massage på fötterna. Testade lite förra gången och det är VERKLIGEN ingen skönmassage man utsätts för, hon trycker hårt och länge på vissa punkter under foten och vid hälsenan.... AAAJJJ!! Men det är lite kul om det funkar (fast man vet ju inte om det är just det som gör att det kommer igång om det nu kommer igång, men jag ska testa iaf!!!)

Kommentarer
Postat av: unsan

Jag har hört att det är en punkt runt/under fotknölen som man ska massera. Vet flera som hävdar att det var tack vare massagen det satte igång. Men iof har jag hört att man ska äta ananas också, så jag vet inte...=) Men ha det så skönt!

2009-09-29 @ 14:13:25
URL: http://unsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Unsan: Ja, det är runt fotknölen och det gör SKIIIITONT!!!! Testade lite där förra veckan... Sen finns det punkter i hålfoten oxå och det är inte heller speciellt skönt....

2009-09-29 @ 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0