3-års-trots på HÖG nivå! Hela COOP tittade!!!!!

I går fick Vilhelm "psykbryt" på Coop Saluhallen och ja, jag visste faktiskt inte vart jag skulle ta vägen riktigt. Hela kön tittade och såg förfärade ut där ungen låg och skrek hysteriskt på golvet när jag skulle betala.... Allt gick bra fram tills när jag packade upp de kanske 20 varorna på bandet ur den lilla vagnen som V glatt fått köra på eget manér genom affären. Vet faktiskt inte vad som hände men han bara började illvråla, kasta sig på golvet, snoret skvätte och tårarna likaså. Där stod jag, försökte packa upp de sista sakerna på bandet hållandes en åklande och hulkande V på golvet (ser ni synen??) Lyckas få ungen under armen och betala med kortet. Behöll lugnet och försökte lugna honom men det var omöjligt. Frågade om han ville hjälpa till att packa varorna och det ville han genom att ta tag i mjölk- och grötpaket och bara slänga iväg..... Så där stod jag med V ålandes på kanten på kassan där man packar och kunde helt enkelt inte släppa honom. Kund för kund gick förbi, en körde sin vagn irriterat rakt in i vår lilla vagn som stod ivägen.... Försökte få i lite varor i kassen men det var omöjligt.... Till slut kom personalen med klubbor och choklad (de frågade om det var ok och ja bara;: JAAAA!) då lugnade han sig och jag kunde packa i..... Nä fy vilken upplevelse!!! EN av kunderna sa lite skämtsamt: Hörrudu, det där kan få igång värkarna på dig" och jag skrattade nåt i stil med att "det skulle ju visserligen inte vara helt fel...:" Hua!!!!
Försökte fråga efter vad felet var men han kunde inte svara och det var väl egentligen inte vad jag menade att han skulle behöva svara på, men han fick en chans iaf.. 3-års-trots på HÖÖÖG nivå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0