Nu äre segt....

Har ju bara gått över en enda futtig dag men just nu känns det minst sagt seegt. Å du lill* bebis om du ändå ville komma ut snart...

Känner mig ändå relativt pigg och energifylld. Det kommer och går liksom. I går var jag jättetrött inför kalaset på Busfabriken men väl där kunde jag t.o.m krypa runt i gångar och tunnlar och hänga med lilleman lite! Tyckte nog att det var rätt coolt efter ett tag att man på självaste BF-dagen kan göra sådana "gymnastiska" rörelser!!! I dag var det städdag på gården och jag orkade kratta rätt mycket löv, Vilhelm o jag var ute i tre timmar, riktigt skönt. Christian tog det tidiga morgonpasset och somnade om när vi stövlade ut vid 10. Efter tre timmars städ fick jag ett välförtjänst bad och sedan vila/sova i 1½ timma medan pojkarna busade och kollade på tv. Det härliga familjepusslandet :-) Vilhelm är väldigt uppe i varv och har hållit igång hela dagen, han springer runt och leker och LÅTER och det är jättehärligt att se att han är så full av liv, dock inte lika kul att höra på "ylandet" men man vill ju inte hyscha för mycket. På eftermiddan kom grannarna över, Oskar och hans mamma Susanne som vi lärt känna. De leker bra ihop och vi mammor har trevligt! På så sätt känns det synd att flytta men det ska bli skithärligt med hus. Och bra att ha kompisar i stan, haha!

Nu lägger C V. Hoppas bara den sista somnar.... Annars blir det en ensam kväll här i soffan.... Det blir ju rätt många sådana för båd emig och C för det är ju vääldigt lätt att somna med lilleman. Och det är helt ok att vara själv oxå, men i kväll känner jag för sällskap!

Have fun och håll tummar och tår att bebisen vill komma nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0