BF i dag och händer inte ett skit....

Nähä, zonterapin gav inte ett smack, hade hoppats men man kan ju aldrig veta.... Så här sitter jag på BF-dagen och det känns INGENTING!!!!! Jaja, bara 4 procent av alla barn föds ju på BF-dagen så det är ju bara att vääänta.

I dag är Vilhelm och jag hemma. Vi har lekt en massa nu på morgonen och nu kände jag att det var dags att få interneta lite och försöka få min käre son att leka lite själv... Pyttsan! Han vill/kan/ska verkligen inte utan står här och hänger trots att jag ger honom förslag på vad han kan göra. SKulle va så skönt om han kunde leka liiite själv.... Det är ju väldigt gulligt att han vill vara där jag är men HEEEELA tiden?? Lillplutten.

I eftermiddag ska vi på Edvins kalas på Busfabriken, försöker ladda upp inför det, Vilhelm ser fram emot det, jag med, hoppas jag orkar bara!!!!

I kväll blir det det berömda fredagsmyyyset. Blir nog tacos i dag igen (blev det förra fredagen, är ju riktigt gott och bra uppladdning ifall bebisen bestämmer sig för att titta ut i natt). Knas det där att inte ha en aning om när det ska ske. Eller jo, det blilr senast den 17 oktober för om bebisen inte velat komma ut innan dess blir det igångsättning.....

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0